5/28/09

Som vanligt: på balkongen

Så nu sitter jag på min balkong igen! Måste plugga på riktigt nu, har inte gjort det ännu...och min tenta är imorgon kl.9, så jag borde nog börja nu!

Miriam kommer inte förren i eftermiddag, vid sex tiden eller så, så jag har varit här hemma och haft tråkigt för mig själv hela dagen, och trott att alla ljud jag hörde va från Oden...men det va dom ju inte! Samuel måste ha kommit fram till La Palma nu tror jag...härligt för honnom! jag är avis...jag har INTE lust att plugga här i Alicante mer!! vill att det ska vara sommarlov!!

Pratade med pappa idag också, han sa att dom ska upp till Lundsberg på onsdagen redan, för själva studente verkar vara då, så om jag kommer på torsdag missar jag hälften av det roliga!! Så jag får nog ta och byta min biljett tror jag...det är bara det att det kommer vara så otroligt stressigt, eftersom flyget innan är på tisdag morgon, och min sista tenta är på mondag kväll, så om jag tar det flyget måste jag städa och flytta på bara några timmar, och det vet inte jag om jag hinner med!! :S Vi får se hur vi gör..

Nu ska jag iaf plugga...och sola. Har hängt upp trasmattor så att kå grannar inte kan se inn :P

Kram!

No comments:

Post a Comment