5/29/09

Duktig tjej =)

Idag har jag varit en duktig tjej!
Vi satt o pluggade till 1 på morgonen igår, sen gick Evelin hem och jag och Miriam gick och la oss, och låg och pratade lite, mysigt! Jag gick upp kl. 5.30 i morse för att plugga, för det va en massa saker jag inte hade lärt mig ännu.
Sen kl.9 hade vi tenta i "Coporate Image", och det gick braaa!! Så jag är glad över det =)
Efter provet, som tog en halvtimme, gick vi och lämnade in en uppsats, sistaaa!! fatta vad härligt! Sen tyckte vi det va trevligt att gå och hälsa på en av våra gamla lärare som har sagt till oss en massa gånger att komma över på kaffe, så det gjorde vi!
Det va trevligt att sitta där och snacka lite, men han bjöd dock inte på kaffe, hade ingen kaffe maskin...:P

Sen kom jag hem, lagade god mat till mig själv (är väldigt imponerad, trodde inte jag skulle orka laga god mat bara till mig själv, men jag är riktigt duktig! det blev kött+pepparsås och urgod sallad) och började städa som attan!! vill ju komma iväg sa fort som möjligt när jag gjort slut mina tentor, så det Är ju bäst om huset är städat!!

Jag slänge huuur många sopåsar som helst!! det måste ha varit runt 10...ganska jobbigt att ta ner alla dom 3 trapper alldeles själv!! :( Sen meckade jag lite också, och blev sur och arg på skåpet jag försökte ta isär...men det gick bra till sist!! Sen klämde jag fingret och blev sur igen!! haha!! och så ringde jag samuel och skälde ut honnom över att ha lämnat det jobbiga skåpet åt mig!! Han va på väg till stranden...lite avis här va!

Jag ska ha middag med tjejerna här hos mig ikväll, så det ska bli jätte trevligt!! Vi ska äta god mat och dricka vittvins sangria, så jag har köpt massa god frukt som vi ska ha i! =) Så det ska bli kul!! Annars känns det ju så ensamt här hemma! :P


Dom här söta tjejerna kommer hem till mig ikväll =)

Jaja, nu ska jag nog börja plugga till nästa tenta, det har jag ju lust med...¬¬'

Ciao!

No comments:

Post a Comment