5/28/09

Samuel flyger iväg

Har just kommit från flygplatsen, där jag lämnat av Samuel och lilla Oden. Kommer sakna dom båda! Jag kommer ju inte träffa Samuel på runt 2 månader!! :S Det känns faktiskt lite tomt här hemma nu...

Haha! så här flyger lilla oden iväg! xD

Tur att Miriam kommer hit för att plugga med mig lite senare, vi ska sitta på balkongen och bli bruna, medans en massa kåta grannar tittar upp på balkongen...:S
Det är speciellt en granne som tycker det är jättekul att vara ute på balkongen "och titta ner på gatan", som är så intressant, varenda gång jag solar...han är väll runt 16 år och har bara ett stort ögobryn...stackars! Va tvungen att hänga en matta på balkong räcket för att jag tyckte det va obekvämt, men det får man stå ut med om man vill bli brun!
Hör ljud i lägenheten hela tiden och tror att det är lilla Oden som kommer springande, men det är det ju inte!! lilla oden är i en liten bur och flyger till Teneriffa för tillfället, stackars!

Jag måste köpa student presentes till både Johan och Denise...det hade jag inte tänkt på förren mamma frågade mig häromdagen vad jag skulle köpa i present till Johan...>.<>.< )

Puss o kram!

No comments:

Post a Comment