5/30/09

Män som hatar kvinnor

Jag vill se "Män som hatar kvinnor"!! Men jag kan inte hitta den online någon stans, och inte helle tanka ner den!! :( Tråkigt!!
Den går på bio här nu, men jag vill inte gärna se en svensk film på spanska!! det måste kännas ganska konstigt!! Men jag vill se en rolig film...min TV funkar inte, och inte internet heller (vill ju inte sitta på balkongen hela kvällen och se på film!) Dessutom är jag ju ensam, så det känns extra tråkigt att inte ha något att göra!!

Jag kan ju alltif plugga hela natten, men det har jag ju INTE lust med!

Kanske går till videoklubben senare för att se om dom har någon bra film. Men jag håller på och laddar ner "Angels & Demons", hoppas den funkar! :P Det är bra att man har en lillebror som kan fixa Torrents åt en =)

Ska bli kul att träffa pojkarna snart!! :) och lilla Siri, och pappa och mamma och mormor och farmor =)

Kag visade tjejerna min klänning till studenten igår och dom gillade den =) Jag kan ladda upp ett foto, men jag ser väldigt ful ut!! >.<

Jag hoppas den är tillräckligt fin!!

No comments:

Post a Comment