5/31/09

Har tråkigt...

Nu sitter jag här på balkongen och pluggar som vanligt, men jag blir inte brun, för det är molnigt!! :( Men jag har ju bara internet här, så jag får nöja mig..

Sitter och pluggar "bild och reklam"...inte alls kul!! det kunde ha varit kul, men vår lärare är ganska konstig...han kan ingenting!! Om man frågar honom något säger han "jaa, det beror på...du kan skicka en mail till mig med din fråga", för han har ingen aning om vad det är man frågar om!! Inte bra...
Iaf så är provet på tisdag, så jag har fortfarande tid på mig...

Igår lyckades jag fixa TV:n genom att tejpa, så jag såg på Charlies Angels 2, som jag inte hade sätt... den va faktiskt ganska kul!! :)

Men nu ska jag gå och äta lunch, för jag är hungrig...vet inte vad, bara...

Puss o kram!

No comments:

Post a Comment