4/30/09

Jaha...

Då börjar man bli sjuk då...inte så kul alls! Sitter nu och dricker mynta te med en massa honung och citron..sen ska jag dricka lite C vitamin också, så kanske man blir bättre!! hinner inte med att vara sjuk just nu, har för mckt saker att göra!!
Idag tänker jag gå till parken igen, det va jätte mysigt!! dessutom fans det inte alls många människor. Sa jag har bestämt att jag ska sitta i parken och plugga hela maj månad, då blir jag säker riktigt brun till sist, plus att det är mckt skönare att vara ute en att vara instängd i ett liten rum...definitivt...
Sen måste jag köpa en fin klänning eller 2 fina klänningar till Johans & Denises studenter...vet inte riktigt hur dom ska vara, men dom ska vara fina iaf!! Ska kolla lite på asos.com o se om där fins nånting intressant..

No comments:

Post a Comment