5/5/09

WITH THE GIRLS...

GUD VA MYCKET JAG HAR ATT GÖRA!! det är så mycket så att jag inte ens vet var jag ska börja...Jag borde såklart göra färdigt min portfolio, men jag pallar verkligen inte...mina idéer har helt enkelt tagit slut!!
fiu fiu fiu...
Idag har jag varit med tjejerna heeela dagen...vi höll på med ett grupp arbete till "elaboración de textos"...och i morgon måste vi ses igen kl. 10 på morgonen för att göra grupp arbetet till Sociologi...det känner jag verkligen för! ¬¬'
Men jag åt iaf en god glass idag, medans vi satt på gräsmattan dom 10 minuter som Evelin gick med på...:P
Nu holler jag på att ladda upp foton från min mobil till datorn...har foton från La Palma där, med lilla söta Siri!! Fotona är från en dag när vi åkte in till Tijarafe o Siri fick för sig att ha med sin lilla stackars valp...den tyckte tyvärr inte det va kul att åka bil, så det kräktes ungefär 6 ggr och kissade 5...mammas bil luktade gott efter det!! Sen så åkte hon rushbana med lilla valpen o allt...vet inte om hon tyckte det va kul, men hon kissade inte på sig iaf...tackars liten!!

Siri åker rushkkana med lilla valpen
som ser lagom road ut...


Siri gungar


Jag har också kul =)

...

Jag ska nog ta och försöka mig på portfolion...det är ju endå inte så mycker kvar....:S

No comments:

Post a Comment