5/16/09

Packa Packa & Plugga Plugga

GUUUUD...jag är stressad!
I morse va jag med i Premios Alce till sist, för det verkar som om det va en massa problem igår, man kunde inte skicka emailen till deras adress, så man fick skicka tills idag kl. 12 i stället, så när jag såg det kl. 10.30 tyckte jag det va en bra idé att vara med...jag är faktiskt ganska nöjd med min idé, åtminstone för att ha kommit på & gjort den på 1 timme! Texten kan ha vart bättre, men endå! =)


Sen har jag gjort klart sociologi uppsatsen, och skickat in den...så nu va det över iaf. Och nu håller jag på med att analysiera ett foto...intressant som attan!
Hade ingen lust att fortsätta plugga förut, så jag bestämde mig för att pack lite, och det blev jag förstass ännu mer stressad av! jag har ju tusen miljones saker! så blir det när man har bott på samma ställe i tre år...så jag började packa in lite saker i låder, men det verkar inte som om lägenheten är tommare för det! känns bara som om den är stökigare!

Packning i stora tunga lådor...

Ush ush... blir stressad på att tänka på allt som måste göras...näste vecka har jag gyn, hämta passet i Torrevieja, packa ner allt för flyttningen, vara lite med samuel efter som jag inte kommer träffa honnom på nästan 2 månader, göra tusen olika grupparbeten, o tusen uppsatser o plugga...inte alls mycket!!

Iaf så ska vi ut o äta med Miriam o Chino ikväll, det ska bli trevligt! Evelin kanske följer med också. Vi ska till Mediterrani o dricka gott vittvin sangria!! mmm!! :D

Ska fortsätta med att analysera mitt foto nu...kram!

No comments:

Post a Comment