4/5/09

Snart till La Palma!

Idag har varit en lugn dag. Jobbade i morse till kl.12, sen låg jag på stranden och solade och läste min braiga bok "Snabba Cash"...men sen blev det kallt & blåslig, så jag gick till Samuel som satt i en bar och kollade på F1 och åt en god smörgås.
Sen började det regna så vi åkte hem och såg på en film. Sen blev det soligt och varmt igen så jag satte mig på balkongen och läste min bok, men sen blev jag avis på samuel som låg och halvsov i sängen, så jag la mig där också, och somnade som en stock såklart...:P
Sen gick vi och satte oss på en uteservering och åt glass, våffla och drack en kaffe, så jag kommer antagligen inte somna förren kl. 2 i natt!!
På onsdag åker jag till La Palma!! ska bli så kul!! Jag har ju inte varit på La Palma sedan augusti...och det va sist jag träffade min familj också! har verkligen lust att träffa lilla Siri, som måste vara ganska stor nu, och Johan, och Anton, och mamma, och pappa...ska bli så härligt att bara ta det lugnt ett tag!! 11 dagar :) Rida, ligga på stranden, vakna sent och drigga apelsinjuice och kaffe....HÄRLIGT! och mamma har en massa woofers (?) där, en svensk tjej, en kanadensisk...så det ska bli kul att träffa som också!

Siri och jag i augusti <33


Fina islandshästar =)

No comments:

Post a Comment