6/5/09

Myggor

Hade en ganska trevlig eftermiddag idag! Åt god lunch för mig själv i min ensamhet, sen åkte jag och Evelin till stranden för att plugga, det va mysigt!! vill passa på och bli brun innan jag åker till Sverige ju! Inte långt kvar nu! :P


God mat och havet, what else?

Sen kom jag hem, tog en dusch och pluggade lite, Evelin kom över en stund på kvällen igen och vi pluggade Ogilvy, Hopkins, Roser Reeves, Jean Marie Dru, Bernbach, mfl... Sen ringde Samuel, så vi pratade en stund, och nu är det sängen som gäller!! I morgon kl. 18.00 är mitt näst sita prov!! om 4 dagar är mina tentor slut!!!!! can't believe it!!! och om 6 dagar ska jag till Sverige!! och om 9 dagar till NYC!!!!!! Börjar få resfeber...guuuud va kul det ska bli!! och vad mckt folk jag ska lära känna!! Hoppas jag iaf, efter som jag kommer vara där aldeles själv...käns lite läskigt faktiskt!!

Men nu ska jag gå och sussa, måste upp tidigt och plugga imorgon...

No comments:

Post a Comment