6/6/09

Kul kväll!! :D

Idag är jag bakis... Men vi hade jätte kul igår så det är det värt!! Evelin kom hem till mig och vi gjorde jätte god paj på pumpa och broccoli som vi hittade på. Vi drack gott vin, lyssnade på bra musik (Amy Winehouse, Lily Allen, Amy Macdonald...) och pratade på =)

Jag är ganska brun va? ;)

Sen tyckte vi att vi kunde ga ut en runda, och kolla in den nya puben som dom har öppnat, så satte på oss klackar och stack iväg.

"Lolita" (puben) va jätte fin, men det fans inte en människa, så vi gick vidare, efter att ha träffat på en kille som tyckte att baren va väldigt "CHIP"...jag förstog inte ett ord, men Evelin kom på att det så klart betydde "CHIC"...haha!

Här är vi på "chippa" puben Lolita och fånar oss :P

Iaf så gick vi till Sol, men det fans knappas några där heller, så Evelin tyckte att vi kunde gå till Amara. Vi hamnar alltid på Amara till sist!! fast det är så hemskt!! men det är ju ända stället man kan dansa lite på iaf...

Vi hittade en kompis på vägen, vi ville lära oss och sy...
det är ju alltid bra att kunna!

Så blev det ju Amara till sist, vi dansade, drack mycket (enda sättet att stå ut med att vara där inne, om man är full tänker man inte på alla konstiga människor som omringar en) och skrattade åt allt och alla. Bartendern blev förälskad i mig och bjöd på shots och ville vara med på kort...ful va han, men trevligt med gratis shots! :P Konstiga killar kom fram och pratade och tyckte att vi va dom snyggaste tjejerna som va ensamma på hela stället...hmm...xD

Fina och goda drinkar som den förälskade bartendern gjorde till oss :P

Vid 4 stängde dom och vi fick gå ut, precis när jag hade hittat en snygg kille till Evelin! dumt! :P

När vi va där ute kom det fram en kille som försökte prata med argentinsk accent (killar gör det ibland, dom tror att dom får mer tjejer då) som vi skrattade åt...men det visade sig förstås att han va argentinare, såklart...:S jaja, vi hade kul iaf!!

På vägen hem försökte vi vara Pinillos, våran lärare som vi har prov med på mondag. Vi imiterade alla hans ticks och skrattade och va glada xD


Tick 1. Handen klappar magen. Tick 2. Lyfter på axlarna. Tick 3. Upp med knät.
Ser ut som aerobic! xD

Men idag är jag som sagt bakis...och bakis-hungrig...och har inte ett dugg lust att plugga!! :( Men det måste vi, sista provet på mondag!!! wiii!!! sen ska vi ut och festa på kvällen (tror inte jag har festat så mycket under tentorna någonsin!!), flyttning, Sverige och NY!! inte illa!! =D

No comments:

Post a Comment