6/2/09

En hård dag

Nu är jag ganska trött....

Till sist jobbade jag, Miriam och Elisa idag, vi gav ut gratis gazpacho till folk på Alicantes gator...haha! Så det har vi gjort hela dagen!! Det blev lite pluggande vid lunchtid, efter att ha ätit på Burger King (är fortfarande full, och vi åt vid två tiden!!) Sedan mer jobb till kl. 8.30..


Så här snygga var vi när vi gav ut gratis gazpacho!


(Jag vet, jag ser ut som en tomte... eller eventuellt en paprika blandat med tomat...)


Till lunch en Steakhouse...som sagt, fortfarande full!


Efter maten lite plugg hemma hos Elisa
(fortfarande tomat-paprika-tomte som gäller :P)


Vi lyckades byta lite gazpacho mot smink & perfym på El Corte Inglés :)

Kom hem vid nio, efter att ha tagit tåget hem (mckt snabbare: 10min vs. 30 min), gick förbi Evelin på vägen från tågstationen, och hon följde med mig hem, hon var väldigt trött på att vara instängd hemma hos sig hela dagen...

Sen har jag pluggat lite nu på kvällen, men jag är helt slut, fast jag tagit en Red Bull...så nu ska jag gå och lägga mig, men ska gå upp riktigt tidigt imorgon för att plugga hela dagen, provet är ju inte förren vid tre...hoppas det är tillräckligt!! för just nu känns det ganska stressigt!!

Dessutom verkar det som om jag kommer åka ensam till NY...någon som vill hänga med?? Känns lite läskigt att bli i the Big Apple alldeles själv!! :S Men jag klarar mig säkert...:P Fast det är ju roligare att ha någon med sig!!

Jaja nu ska jag sova lite, så jag är pigg imorgon för att plugga som en galning....
Kram!

No comments:

Post a Comment