6/8/09

1 vecka kvar!!!

Om en vecka är jag i NYC!!!! hjälp!! va tiden går snabbt!! och under den veckan kommer jag göra en massa saker!!!!

Måndag:
Plugga på morgonen till sista provet som jag har kl. 15.00-18.00.
Sen äta trevligt middag med tjejerna på stan, och ut och festaaa!! (vet inte hur det kommer bli en måndag, men vi har säkert kul!!)

Tisdag:
Packa och städa hela lägenheten.

Onsdag:
Fortsätta och packa och städa. Köra allt till Miriam. Sova hos henne.

Torsdag:
Gå upp kl. 4 på morgonen, ta flyget kl. 6. Kommer till Gbg kl. 9.30, tar tåget. Pappa hämtar. Stor student fest på Sunne för kära brorsan tar studenten. Träffar heeeela tjocka släkten och har trevligt till långt in på natten.

Fredag:
Har lunch med släkten, farmor bjuder. Åker ner till Halmstad, Denise studentfest. Party hela natten lång tror jag...men hela härliga släkten igen =)

Lördag:
kommer antagligen vara bakis. Vara lite med familjen i lugn och ro. Packa.

Söndag:
Åka till Malmö på något vis, tidigt på morgonen. Ta tåget till Köpehamn, flyg till Munich och sen NYC!!!

Inte illa va?? Fullt upp hela veckan!! ser verkligen fram emot det!!!! JAG KOMMER HA SÅ JÄÄÄÄKLA KUUUUUUL!!!!!!!!!!!


Här är jag om en vecka!!!!

No comments:

Post a Comment