5/24/09

Plugg

Har hittat internet på min balkong! började bli galen av att vara helt bortkopplad fran resten av världen sen i torsdags, då min Internet kopplade av. Men nu sitter jag iaf här på min balkong o kollar facebook, läser mail, chattar på aMSN o läser bloggar...precis det jag måste göra när jag har svåra prov i övermorgon!

Igår blev jag stressad. Tyckte inte om klänningen jag köpt till Johans student, så jag körde in till Alicante för att lämna tillbaka den o hitta en ny. Efter flera timmars letande på El Corte Inglés hittade jag en fin, rosa klänning, och en fin blå klänning.
Kunde inte bestämma mig så jag akte hem igen, fortsatte plugga, och åkte in med Samuel på kvällen, prövade snabbt klänningarna, bestämde mig för den blåa, sen gick vi o drack några öl, o sen till Japanska restaurangen, som är uuur god! Åt ingen sushi dock...men massa annat smått o gott!

I fredags köpte jag sverige biljetten. Åker till sverige den 11 juni, samma dag som johans student...pappa får komma o hämta mig på flygplatse på vägen upp. Lite stressigt!! måste ju vara fin!
Har fortfarande inte köpt resan till NYC...tjejerna har fortfarande inte fott stipendium!! :( Hoppas dom får det snart! vill ju inte åka till NY själv!!

Jaja, nu måste jag fortsätta plugga...det va nog inte så bra ändå att jag har hittar internet på balkongen..:P

Plugg o sol på balkongen

Haha!! Måste bara visa videon vi gjorde till skolan här om dagen =) Reklam för Desigual xD




Snyggingar =)

No comments:

Post a Comment