5/27/09

Balkong plugg igen...

Sitter som vanligt på balkongen för att plugga...men har i stället kollat på en massa konstiga bloggar tack vare Amelie :P Haha!!

Har egentligen ingen lust alls att plugga!! men det måste jag iaf göra för att kunna vara med Samuel lite i eftermiddag, eftersom han åker imorgon :( Kommer sakna honnom!! Jag kommer ju inte träffa honom på över en månad, eftersom jag inte kommer tillbaka från NY förren den 12 juli (japp, två dagar innan min födelsedag :D) Och då kommer jag ju stanna i Sverige lite!! Han kanske får en Sverige-biljett av mig i födelsedags present, efterom han fyller år den 31 juli :P Vore kul! han har ju inte varit i sverige på 2 år nu, så det är ju mysigt att slappa på Österlen lite i sommar, o sedan festa lite i Halmstad :P Kanske fins tid för att resa en runda till Sthlm också! det vore kul! träffa Alexia o gudmor =) Planer planer! mycket roligare att göra planer en att plugga kan jag säga...

Har tom mindre lust att plugga nu när jag vet när jag ska till NYC!! kan inte låta bli att tänka på det heeela tiden!! fatta va kul om Nicole hänger med!! ghaaaa!! xDD Kan inte uttrycka så kul det skulle bliii!! kanske kan smuggla in henne i mitt rum =)
Sag på nyheterna idag att dom har satt upp sol stolar på broadway...hahaha!! där tänker jag sätta mig o vila efter mina shopping rundor i sommar!! =) DET SKA BLI SÅ KUUUUL!!


Här kommer jag vara om mindre än en månad!!!!

Har just ätit en jäääätte god sallad!! Den hade sallad, torkade tomater, sparris, squash, lök, ägg (som jag kokade i vattenkokaren, funkade riktigt bra!), paprika, tonfisk, musslor, majskorn...och allt detta med min super goda vitlöks dressing =) Det va gott det!!

Igår kväll va vi och hälsade på Marina o Alex, det va trevligt att sitta och kallprata med dom lite! =)

Jaa, men nu måste jag faktiskt plugga!! :P Puss!!

No comments:

Post a Comment